2009-07-24

freaky friday

nu har jag slutat för dagen & för veckan. vi har avslutat fint med glasskalas på jobbet. maränger, olika smaker, strössel & kolasås. (mina tankar dras mot pamiras: "no eating here today, no eating here today, no eating here today, you're on a dieet" eller om det var tonight? kul vare iallafall) Joet har inte slutat än så jag sitter & rullar tummarna i väntan på happenings. ikväll blir det iallafall vin-happening hos/med emma, norskan & linn. fint som snus.

nu ska jag ut på stan & strosa runt i rean i väntan på hjärtat. var som sagt inne på zara igår. kom ut ur provrummet & kände mej som en slagen krigare. "you're glowing honey!" trodde han att han muntrade upp mej med när det var uppenbart att det som var glowing var alla miljarder svettpärlor som trängdes i pannan. slog mej iallafall blodig efter både det enda & det andra & som vanligt var det inte riktigt rätt storlek som fanns kvar. hursom. kom därifrån med ett svart långt linne som blir perfa till mina (snart nyklippta) cykelbyxor samt ett vitt broderat linne.

på söndag blir det porto santo (för första gången ever) & i veckan efter det tror jag att jag ska unna mej den där helkroppsmassagen jag vann på jobbet för flera månader sedan. t r e a t m e n t.

0 comments: