2010-04-27

another saturday night

.. har passerat i x2000 & lika glad för det är jag, för snart är det dags att packa den där resväskan för förhoppningsvis sista gången på läänge.
i lördags bjöd jag över tjejerna ems, linn & sara på middag, vin & sånt trevlans. dynggött med eftermiddags-/kvällssol på balkongen. det som var mindre dynggött är att t-bone gjorde sej färdig för suicide genom att kliva ut på balkongens kant & när emma försökte dra in henne streta hon emot som hon ville fly för glatta livet, men hade emma släppt så hade hon ju farit baklänges & då hade det ju inte funnits så mycket mer t-bone.. dumma katt.. & sen när vi väl fick in henne slängde jag igen balkongdörren... vilket var mindre smart eftersom den går i baklås när man gör så.. så där satt vi. fyra tjejer & den ena var kallare & kissnödigare än den andra. men det är väl sånt som spicar upp tillvaron tänker jag. joe fick snällt sätta sej i taxi fram & tillbaka till piornais från warm up & vara hero of the day & rädda oss. t-bone skrattade (med all säkerhet) rått inombords & njöt av att goes around comes around.

jag glatt ovetandes emma glatt ovetandes joe glatt ovetandes nöjd

0 comments: