2009-11-16

weekend update

den här helgen har spenderats i galonbyxans & gummistövelns tecken (om man bortser från galonbyxan & gummistöveln) då det regnat non-stop precis heeela helgen. eftersom jag är så inställd på höst & inte sol&bad med palmer & solglasögon så trivdes jag ypperligt! i fredags var vi på premiären av 2010. smockat med fölk, så det var ju bara att åka hem igen från första visningen för att komma tillbaka mitt i natten för andra. sov mej alltså igenom filmen & köper dvd:n istället.

i lördags blev det tidig uppgång & sen en liten roadtrip på det & efter det blev det typisk svensk favorit-lördagsmiddag - tacos. & lite chips & dill&gräslök-dipp på det. kändes nästan som man var tillbaka på svensk mark. fast bara nästan & egentligen inte ens nära.

igår, söndag, stegade vi upp runt 7. rester-av-taco-frulle & sen ut i bilen igen. åkte till são vicente & kollade in crazy höga vågor & sen tillbaka till funkis. drog ett par rundor biljard som jag losade som vanligt, & sen ett par varv pingis som jag vann 4 av 4 set yeahh. skillsen från mellanstadiet & pingisträningarna i nobelhallen hänger i fortfarande ha ha. träningsverk from hell kanske bör tilläggas också.

micket bra helg. hoppas nästa blir regnig, grå & mulen också. gärna en snöflinga eller två också.

0 comments: