2008-06-30

running wild and looking pretty

så, då var en dag i öret avklarad. var bra som fan för mej att träffa jess kände jag. hon är en sån jag nog verkligen skulle kunna säga vad som helst till. oerhört gött. köpte lite örhängen, blondering & käk på O'Learys. hamburgare med getost. dynggött.

den lilla lilla göbben ringde förut också. den livsnjutarn var på porto santo & slackade. bodde på nåt hotell mitt på stranden. tydligen dyngvarmt också. ja, vissa har det bättre än andra. här regnar det & jag är fortfarande orangehårig.

snackar med den där H på msn. vet inte riktigt vad han vill. störigt. aja. tur jag höll mej borta från b2 den sista tiden iallaflal. jesus.

2 comments:

Anonym sa...

Haha du vet att du kan säga vad som helst till mig!! Jag är ju inte den som är fin i kanten direkt :D höhö

Anonym sa...

hehe Hugo eller? vi var på B2 sista kvällen men jag kunde inte med att säga hejdå-cry me a river... jag och Helena var där på dagen en gång sista veckan och då jobbade en kille som jag nästan glömt bort jag minns inte vad han heter men han är lite lik hugo så jag bara hm släkt? han bara aha svenska? sen sa han att han lärt sig lite svenska av några kompisar bla "of course my horse" haha! vi bara-madde eller?

/ pferd