2009-03-17

forever 21

nu är alltså dagen man väntat i ganska exakt ett år på kommen. klockan 18.02 fyller jag alltså den osnygga åldern 22. jag vettefan jag, men jag stannar nog hellre kvar på 21. klingar lite snyggare helt enkelt. mami fyller även 43 idag, grattis grattis modern på födelsedagen! eftersom hon inte hittat till min blogg ännu kan jag berätta att jag köpt en klocka & ett par örhängen som jag tänkte frakta iväg över europa till henne idag. bättre sent än aldrig, of course!

imorse när jag kom in i duschen låg där ett litet kuvert & en energy bar från hidus & imorse kom hon utsprattlandes i vardagsrummet & sjöng norska födelsedagssången. äntligen har det gått upp för mej att vi med all rätt kan driva med norskar hur mycket vi vill :P
av J & tillbehöret fick jag dior cherien jag luktat på i en herrans massa år nu. mums.

ikväll blir det middag på solar d'ajuda!

4 comments:

Anonym sa...

HALLO stumpan!
Grattis på 22 års dagen :D
Tyvärr så är jag för fattig för att kunna skicka ner nåt lajbans till dig, men jag hoppas du får massa fina & roliga saker :)
& jag hoppas allt är bra med dig! jag saknar dig maddrilajnen!
PUSS

carouline sa...

grattis madrilajn!

Anonym sa...

grattis maddis :D försökte ringa på det porugisiska nummret ja hade, har du bytt? ha en underbar födelsedag! pusspuss

Anonym sa...

Grattis grattis i efterskött! Bättre sent än aldrig eller vad var det du skrev? :P Hoppas att du hade en kanondag iaf!