2009-03-27

o'cocktail?

hemma & sniffar runt. dom andra är nere på sushin i monumental & göttar sej. jag göttar mej med bärs & ensamheten. även om det sistnämnda inte är speciellt gött. sitter & tränar på lite låtar så man kan göra J nöjd nån gång med ett litet performance. jaja. fattar inte att man kan ha stått inför flera hundra, men ett litet skituppträdande ska man inte palla. fattar inte. kanske är att det blir mer personligt eftersom det är så litet? vad vet jag?
senare, efter dom har sushat klart, hoppas jag på en gammal cocktail. why not? måste dock spara på cashen då det blir en tripp till porto santo nästnästa helg. första gången där. vet inte, porto santo känns inte speciellt spännande så kanske därför det inte blivit av. men svängde in på zara & bershka tidigare & fick med mej ett par jeansleggings, en kjol & en vit fresh top. måste verkligen införskaffa ett par flats känner jag, tygskorna håller på att ta död på mej, den stanken alltså (& då är dom tillochmed PÅ!). madeira har inte bästa klimatet för tighta skor utan lufttillförsel kan jag lova. & flipflops känns väl inte rätt nånstans om man inte är en rödbränd turist med matchande fiskarmössa.

men ja, o'cocktail var det ja. ska ringa linn & se hur det går med fisken.

0 comments: