2009-03-09

you and i both

kom nyss hem från loja do chá med J. drack nåt "yoghurt cherry" thé. mycket gött var det iallafall. vi hade ett litet deep talk & såna är väl för det mesta bra att ha. skönt att få lite feedback på att (även om det låter sjukt elakt) att den andra halvan faktiskt inte tar det här så bra som man trott. så man inte är själv menar jag. shitty situation alltså. men men. för mej börjar det klarna. hade nog aldrig gjort det om jag inte hade flyttat in i vila lusitania (fast det ligger bredvid). alla behöver en sandra & en hilde i sina liv. allting blir så mycket lättare då.

sandra ska förresten på dejt ikväll, tror hon är lite nervös:

S: fan, det är ju som att gå på anställningsintervju
M: jaa men det är det väl alltid första dejten
S: jag skulle behöva vara lite som i helgen - full
M: men dra i dej en shot innan då?
S: ja för det är ju dumt att visa mitt rätta jag..!

0 comments: