2009-03-25

sweden in my blood pump

som de allra flesta blogginlägg ska jag faktiskt börja med: idag har jag jobbat åtta till fem. överraskande va? sen möte jag O på Teatro för lite bärs & updates. eller inte så mycket updates från hennes sida, men från min. gick väl sådär. blev lite förvånad om jag ska vara ärlig, över reaktionen. hade förväntat mej något .. nedstämdare. inte en förnekelse. fast kanske lika bra. för göra ett nytt försök imorgon antar jag.

på lördag är det sverige - portugal, som sagt. tjejerna med fake nails på jobbet ska supporta med att måla tipparna som sverigeflaggor. jag har gjort mitt genom att idag köpt en blågul tandborste.

2 comments:

Anonym sa...

jag glomde din fodelsedag, forlat! grattis i eferskott! har ett nummer gumman, man kan det inte i huvet tyvarr.. ska over till costa rica vilken dag som helst, sa det kommer anda inte funka dar.. skype verkar inte finnas pa dessa datorer heller for den delen.. :S saknar dej skrutt! puss

Anonym sa...

tack för kommentaren ;)
men du, vad har du för msn?! Den jag har på dig är du ju ALDRIG inne på..så lange hit den du använder!

PÖSS