2009-03-31

miss piggy the pug

fan, hoppas verkligen storken kommer från landet i fjärran med beställningen. pratar givetvis om beställningen från forever21 från staterna. skulle så vilja ha skorna redan i helgen. samt till porto santo nästa helg. på tal om porto santo hoppas jag verkligen att vädret vänder. sinnes det här att en "paradisö" ska ha mulet & regn i mars. är en serb här (från serbien höhö) som sa att det tillochmed är varmare i serbien. scandalous.

i söndags var vi & kollade på marley&me. linn hade redan skvallrat om att man skulle släppa en tår eller två men det var ju helt insane. grät floder. var ju inte direkt så man behövde salta popcornen, om man säger så. tillochmed J grät en skvätt (läs: han grät mest av alla i hela biosalongen). så mina hundplaner har verkligen inte släppt mitt hjärnkontor sen dess. vet dock inte när jag tänkt att skaffa den här doggyn. kanske när man börjar bli sugen på kids. vet iallafall att det är en mops jag ska ha. & har tänkt att döpa den till miss piggy. J tycker det är elakt. jag tycker att hunden iallafall inte förstår att det egentligen är ett namn på en störig gris i ett barnprogram.


1 comments:

Isabelle sa...

Eller namnet på en störig solresebrud...
Grattis i efterskott på dig meru. Vad blev du om jag blev 21? 15? ;-)