2007-06-24

AIN'T NO SUNSHINE

det var som att komma tillbaka till karlskoga när jag flyttade hit. haha. kaisa, jag bor med, kommer från dfs, har varit instruktör på davids & har tidigare bott med mikael hjalmarsson här nere, innan han flyttade tillbaka till b2.
stefan, som kommer från krillehöla, har också jobbat på tc & känner min mammas kusin & har även bott på frödingsvägen 9A.
sofia, har även hon jobbat på tc & kommer fårn krillehöla. Samma sak gäller med Pamira.
& så har vi jocke örhall som jag spenderade hela högstadietiden med i stort sett. även kallad appro & även han jobbat på tc.
& så har vi köre coachen marcus, som även han kommer från krillet. & isabelle, vars vän precis fått jobb på tc, kalles föräldrar som kommer från björneborg/krillet.

& det är väl typ 2/3 av oss som sitter på ktj. haha.

& idag har jag lagat så sjukt god mat. spaghetti & köttfärssås med vita bönor i. yummi in my tummy. & så fick jag ju 3 paket från mamma & mormor vilka innehöll, kaviar (!!!) gräddfil, lösgodis (!!!), cosmopolitan samt en kräm. mycket mycket bra.

0 comments: