2007-06-02

DON'T FEED ME VIOLENCE

inatt var vi ute på äventyr minsann. vi åkte bil ner till stan efter copa & där brann det visst. inte fick vi kolla heller. fula är dom, men inte dumma. såg ut att vara en rejäl brasa ivarje fall. scary. så vi åkte på efterfest istället. kommer dock inte ihåg så mycket av det. så här mycket minnesluckor jag har aldrig haft trorja. det måsta vara nåt i vattnet. eller i spriten kanske.

jag är så otroligt glad över att jag inte är hemma & joinar kaoset. är väl rätt oundvikligt att inte bli rapporterad till, & det gör mej absolut ingenting. but i'm no messenger. & nån fråga om att ta parti blir det inte heller. kan ju inte göra så mycket härifån iallafall. tycker dock att det är tråkigt för det känns som att vi håller på att falla samman hela högen. jag menar, den största delen förlorade vi ju för vad var det? 1½ år sen? & det var ju inte coolt. we've got to be good to each other. eller så kanske är det mina ögon som är snedvridna.

0 comments: