2007-06-16

OM DU BEHAGAR ATT KOMMA HEM FRÅN ENGLAND

Till england skulle det vara fedt nice att flytta faktiskt. till london då. typ jobba på ett café eller liknande. eller i en bokhandel & sen skriva lite själv också. & förstås, det där med modell-scoutandet. åhåhåh ge mej. där man faktiskt kan kommunicera också. & en lite mer behaglig distans till det jag kanske borde kalla hem.


igår var det FX as usual, och där träffade jag även på bruno, vilket var bra så vi kunde planera lite för dejten. dock blev det inte alls som det var tänkt iochmed att vi hängde på martin, lars & stefan till Sun City & sjöng kareoke istället. & full blev man & öl fick jag över mej också. undrar vad intryck magnus brud fick av mej. hah. yeye. whatev. & så småningom kom svemps och dom bort också. bruno och jag började bråka & sen skjutsade han hem mej. i överlag var kvällen jättebra. var roligt att göra nåt annat än copa -> chameleon. jag hoppas allt har löst sej idag bara, för idag orkar jag inte bråka. orkar knappt vara bakfull ju.

ikwell har jag blivit förfrågad om jag ska med också. inte riktigt säkert än iom att jag fortfarande är så sjukt bakis. & då kommer det säkert bli som förförra lördagen & det var la lite sådär va. dyngtrött bara. men men. ska väl gå & hyra film & kanske köpa lite donk & sen får jag väl se hur det blir.

0 comments: