2007-06-08

ALL THAT I AM, ALL THAT I EVER WAS

FREITAG & inga som helst planer på att bli full. det slutar ju aldrig bra det där. tydligt det. funderar dock på att gå till forum, köpa läsk, cigg & hårfärg & sen gå & hyra film. någon riktig gråtare, så man har en anledning till att få ur sej lite skräp. kanske är det för att jag är trött, kanske är det för jag inte direkt kan tala om det, kanske är det någonting annat, men jag känner mej helt menlös & likgiltig.
visserligen, det är en helt ny situation för mej på den fronten, men det är verkligen ingen situation jag behöver nu. inte alls egentligen. & jag visste inte ens att jag hade hamnat där. eller jag vet inte ens om jag hamnat där. men alla andra är ju så duktiga på att påpeka det, så nåt är det ju som susar runt. & det är nästan skrämmande hur tyst det är. & allt jag känt på mej hittills har ju stämt, så det jag känner nu bådar ju inte direkt gott. men jag är inte den som är den. eller?

men för att komma tillbaka till verkligheten blev det FX efter jobbet. sen snabbt som attan iväg med några från payex, bells, marcus & två andra chefer upp i en linbana & sen iväg upp till monte för att åka släde när för dessa jävla backar. & som jag sa. "dör jag inte nu så är jag batman". & jag överlevde vilket visar att jag ÄR batman vilket också visar att jag är större än såhär.

0 comments: