2007-06-21

JUST LAY ON TOP OF ME

imorgon är det midsommar. vad gjorde vi förra midsommar? jag sätter hundra spänn på att vi var på wickan. lätt. imorgon ska vi vara i Lido-parken. jag har åkt på att rulla 100 köttbullar. om jag känner mej själv rätt, kommer jag rulla typ 30 & äta hälften & resten kommer vara så äckliga att ingen vill ha dom. YES. imorgon innebär även l e d i g h e t & det ska bli så gött. den här veckan har varit minst sagt tuff. 1. första veckan på telefon med adsl-support, 2. fakturaperiod & 3. övertid 2 h varje dag. men men. cash is cash & jag behövert. måste ju spara tills mina darlings kommer. vilka nu det är som kommer. den enda jag vet säkert är ju Nina, damen har ju tom ett sparkonto gjort för mej liks. det är kärlek det.

på tal om kärlek finns det både för mycket och för lite av det här. för mycket i andra, för lite i mej. jag hatar att jag har svårt för det. bränt barn flyr/skyr elden eller?

min blogg har blivit portugisisk. jag förstår ju bara inte hur jag ska spara nu. well.

0 comments: