2007-06-11

WE'LL HAVE HALLOWEEN ON CHRISTMAS

jag tror minsann att, ja, det gjorde jag, jag följde caroulinens råd. lika bra tänkte jag. & jag är ju inte den som är den, så jag frågade for real "va blejre?" på ren karlskoginska. jag har nog aldrig hört mej säga nåt så fult. & med det följt av ett långt talk om både det ena & det andra. så det var nog värt det. nu känner jag mej inte fullt lika shaky under fötterna & framförallt inte i huvudet. visst, det är inte solklart, men inte heller dimmigt. något mellanting. typ mulet?
men asch. tänker nog inte spendera så mycket mer tid på att tänka på det.


hej, uppge din ålder: tjgo
vad åt du till frukost? en bumling & en kopp kaffe
hur spenderar du sommaren? på madeira. jobbandes. solandes. festandes.
vad förfestar du på? bra musik & caiprinha
nätlinnen? ew?
vem hånglade du med senast? schwemps
vem fick du senast en komplimang av? schwemps då
vad är riktigt jävla töntigt? bullshit talking
när gjorde du senast bort dig? sånt gör jag ju bara inte
vart köper du dina kläder? h&m, strado, asos
varför gör du sånna här test? tidsfördriv. sätta tankarna på annat.
schysst film du sett nyligen? fyra bröllop & en begravning (!)
vad gör dig riktigt opepp? karlskoga
när är någon söt? när jag är något full
har du raggat på internet? asch
hur bor du just nu? i en fyra med kaisa
trivs du med hur du bor? absofuckinglutley
övrigt att tillägga? lite nya gardiner kanske?
vad har du för puder? loreal, perfect match
har du använt någon hårprodukt idag? nopes
hur många speglar finns i det rum du är i nu? inga
var är du nu? i vardagsrumet
har du bråkat med någon idag? näru
saknar du någon nu? i do i do
isåfall vem? alla mina brudar
röker du? i do i do
dricker du alkohol? mjodu
vad köpte du senast? käk mej & sambon
när var du i en affär senast? firut
mötte du någon du kände då? jäpp. fredrika & linda raaer
tycker du om dina grannar? nej. dom slänger i dörrarna, knackar i mitt golv & på min dörr.
anväder du icq eller msn? msn
hur många datorer finns i ditt hus? eine
när fick du senast en present? födelsedagen kanske?
vad har du för framtidsplaner? get rich or die trying
när gjorde du senast något riktigt dumt NUNCA
vad drack du senast? fanta
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? skoltid? eh?
har du några högklackade skor? jorra
vilken är din favoritfärg? brunt
sämsta färg då? typ orange?
har du blivit hotad via telefon? ja
vilket av wasa’s knäckebröd tycker du mest om? det sportiga
absolut dance eller absolut music? dance!
goth eller pop? får la ta pop
vad har du för planer till helgen? upp till bevis
har du en hårborste i din väska? tss
har du stadigt sällskap? you wish
hur många lampor har du i ditt rum? zwei
varför är alltid tak vita? orka
vill du ha barn? sen kanske
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? BÄST
vilken färg har du på dina underkläder nu? beiga
vad tycker du om sex and the city? mjodu
gillar du dokumentärer? ajjemän
längtar du till din nästa födelsedag? känns som det kvittar
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? nej, yngre däremot
har du rakat dina ben någon gång? ja
är du feminist? nej
vilka språk kan du prata? svenska, engelska, tyska, lite ryska, lite portu
skulle du kunna ha silikonbröst? kunna ha & kunna ha. skulle jag säkert kunna.
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 21
cigaretter då? 18
borde man få röka på pubar? ja
är du sugen på något nu? en man tack
brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? ge mej en hund först
vilken är din favoritkaka? madeleine-kakan HÖHÖ
när fikade du senast? imorse
vilken stad är din mamma från ursprungligen? karlskoga
hur många hål har du i öronen? två
vem pratade du med senast? kaisa
vad pratade ni om? vi sa godnatt
brukar du bada i sjöar om somrarna? MÖCKELN I MY HEART

0 comments: