2007-06-03

ENOUGH IS ENOUGH X2

jag har tänkt rätt mycket på allting som händer där hemma in sviden - in kallskauga. just nu verkar det som att alla mina kärestor håller på att gå igenom svåra och oträngligbara grejer. har egentligen bara en sak att säga till både mej själv & till mina lieblings - enough is enough. & det finns så mkt mer värt att lägga ner energi på. varandra tillexempel. ingen kommer älska oss som vi/jag gör. ni är det bästa & det största. ta vara på det. carro, tänk på det du själv sa för längesen som är så jälva klokt egentligen "vad gör det om 100 år??". ja, vad gör det om 100 år? NADA. men kanske är det bara jag som är för okänslig/okärleksfull som kan uttrycka mej så. synd isf, för det funkar sjukt bra. intalar jag mej själv iallafall. & jag tänker fortfarande på det som var då. hur sjukt illa jag betedde mej. hur sjukt dåligt jag mådde. & det går väl hand i hand det där misstänker jag. men kom ihåg - älskar ni inte er själva kommer ingen annan heller kunna göra det & vice versa.

jag är glad att jag inte är där ni är. både fysiskt & psykiskt. & ni förtjänar så mycket bättre. så mycket mer omtanke, så mycket mer uppmärksamhet, så mycket mer av precis allt. synd bara att ni inte insett det själva än, men när ni väl gör det kommer ni nog tänka att det nog inte var så mycket värt iallafall. jag kan ju alltid hoppas. för er & för min skull. men det spelar ingen roll hur lite ni själva betyder i era egna ögon, för i mina kommer ni alltid betyda mest.

0 comments: