2007-06-03

ENOUGH IS ENOUGH

iochmed att allting blir vad man gör det till borde jag vetat bättre. att försöka sej på en utgång när man är bakfullast i världen var la sådär va. portugisiska män är så sjukt heta, men så sjukt oattraktiva. det enda man kan läsa av dom är "SEX SEX SEX!!" & njaa.. det krävs kanske mer än så. lite engelsk språkkunnighet hade ju kunnat vara en bit på vägen kanske. ehm.

blev inte full, man bakfyllan gick över. blev väl som i normalt tillstånd kanske. & tröttast i världen såklart. MEN smart som man är vifta jag til mej en taxi & tog mej till hemmet. kaisa är inte hemma än. förmodligen kvar på Weschpas. förövigt ett kanske sjukt uteställe där man förmodligen inte kan vara utan att vara påverkad av något mer än alkohol (tydligt det). men i övrigt en helt okej kväll. förutom att mina 55€ jag hade med mej ut är totalt bortsöpna. men men. a girls gotta do what a girls gotta do, som jag så ofta citerar.

jag saknar café paris. jag saknar svenskt kaffe. saknar att man kan gå in i en affär, eller träffa folk överhuvudtaget, & inte behöva säga "no comprendo" eller "sorry??" töjp. karlskoga i sej kan fortfarande dra lika mkt åt helvetet. synd bara att dom som gillar att bo där inte kommit på än vart det är dom faktiskt bor.

0 comments: