2007-06-17

I DON'T NEED A MAN AROUND MY FINGER

iom att fredagen blev lite smått kaotisk bestämde både jag, min bakfylla och kaisa oss för att stanna hemma igår.
jag var duktig sambo som hyrde film: World Trade Center. men vilken besvikelse! visst, man fattar oron och sådär, men trodde det skulle vara med "utanför", så att säga.
men eftersom jag har en liten crush på nicolas, så gick det bra ändå. även om man fick se honom i mörker 3/4 av filmen.
så för att kompensera det ska jag nog hyra en ny film sen. filmerna här kostar liksom 17:- att hyra oavsett vilken film det är. sen att det är brända filmer är ju en annan sak.. ^_^

uh. är verkligen sjukt trött. somnade igår runt 22-23, vaknade vid 8 imorse, kollade på WTC, somnade & vaknade nu. hoppas jag kan somna ikväll bara. har ju dock en timmes sovmorgon varje dag den här veckan så lite gött ska det allt bli.

kaisa är som vanligt iväg & solar, så skulle kanske kunna ringa dansken & höra om han är up for en bärs eller en slice pizza.

0 comments: