2009-05-15

fredag, friday, freitag, seixta-feira - vilken ska bort?

fredag igen. dessa fredagar slutar aldrig komma. sprutar ut som bajs ur en nyföding. orkar verkligen inte gå ut. är det någon som använder sej av UK's Sky & vet var man kan kolla upp vad som går när på teve? orka inte sitta på flugsmällan & låta sej bli uttjatad på. låter bittert, men skulle verkligen kunna ge halva mitt kungarike för en timma (bara en!) själv med J. kanske har det med att jag troligtvis fortfarande är rätt kass fysiskt som smittat av sej även på mitt sinnestillstånd & humör, eller har det med vädret att göra? känner mej inte på topp alls. den enda ljusglimten är linns hotta jeans som finns på zara för 25€. det ska kollas upp. men så var ju det det stora hela också. ett par jeans är det som gjort min dag. ho ho. snacka om att behöva stimuleras. jag håller på att gå under jorden. eller in i väggen kanske..? skulle behöva en veckas sömn. hostattackerna tar död på mej. låter som jag har en knarrande dörr i bröstet & att samtidigt inte kunna andas mer än som genom ett sugrör börjar ta ut sin rätt.

0 comments: