2009-05-19

there's always time on my mind

alltså, kan tiden går mer långsamt? fast alltså. kan ni verkligen fatta att det bara är två veckor kvar nu av crap? kan ni förstå det? för det kan inte jag. av 11 månader är det 2 veckor kvar. fast ja, snacka om att jag ropar hej, kommer säkert bli ten times worse när BF är på plats men det skiter jag faktiskt lite i nu. hon kan inte vara värre än hon redan varit.
men 2 veckor kvar. helt otroligt. helt obegripligt. nästan så jag trodde ett tag att det skulle vara såhär forever.

1 comments:

Jessilove sa...

Vad är det 2 veckor kvar av? ^^ fan du skriver i gåtor hela tiden. jag behöver verkligen en update!! jag har en gissning om vad det handlar om, är det så att din karl ligger i skilsmässa? Och det är 2 veckor kvar av den? Eller är jag helt ute och cyklar? haha..det är svårt när man aldrig riktigt vet vad saker handlar om :P

PUSS