2009-05-21

oh crappy day

aow. vi hade haft inbrott i bilen när vi klev ut imorse. den vilda grisen hade tagit en digitalkamera, J's raybans & hans rakapparat (frågmej inte varför man nu väljer att ha den i bilen) samt pajjat rutan. sen att det är stormy weather ute gör ju inte saken bättre.

fine, crappy start på dagen, men en liten ruta, en rakapparat för 20€, ett par raybans för 120€ & en digitalkamera slår inte det som stals ur den hyrbilen för två år sen. alla mina betalkort, mitt legg, enda korten jag har på mina kära så bröder, 100€, ett par solisar & mina kära diorglajjer - så jag blev dessutom blind på kuppen.

in his face att portugriser är hedligare än annat löst folk.

2 comments:

Pammis sa...

Mitt leg stal de med, de jävlarna! Dras portupigsarna till bilar med grejer i eller går de runt o tittar i alla bilar? det är frågan!

mady sa...

men var inte det vid samma tillfälle om jag inte minns fel? :P