2008-03-06

du gamla, du fria

fyfan vad tråkigt jag har. sitter på jobbet as usual & slackar. har iallafall bestämt mej nu hur jag ska göra. fan alla andras planer & inställningar på att åka härifrån gör det hela lättare för mej att bestämma mej hur jag ska göra, & om jag får, så stannar jag ju. tanken på att åka hem känns befängd & lika avlägsen som hem faktiskt är.

älsklingscarro ringde inatt också. underbart att höra hennes ljuva (fulla? haha) stämma. kändes skönt när hon sa att hon saknade mej & vill komma hit. otroligt wonderful iaf. & jag saknar henne med. indeed.

borde egentligen ta en semester hem snart.. men vafan.. som det står på bussarna: "madeira is sun, madeira is sea" & det tänkte jag på imorse när jag & tildan satt på balkongen & drack kaffe & rökte i solen & blickade ut över atlanten. vill inte ens åka härifrån på semster till fäderneslandet. inte än iallafall. fäderneslandet får la komma till mej?

0 comments: