2008-03-08

enough. enough now.


jag har aldrig känt mej så snäll mot mej själv. med nio dagar kvar till födelsedag känns det lite som en för tidig födelsedagspresent. jag har aldrig tidigare tagit ett så moget & genomtänkt beslut. självklart ville jag inte att det skulle bli såhär. jag ångrade mej i samma sekund jag öppnade munnen. men. jag har heller aldrig tidigare varit i en sånhär situation, vilket jag insåg rätt fort att jag inte ska sätta mej själv igen i heller. jag visste & vet att situationen var ohållbar. ingen idé att försöka intala mej något annat. men, han är en fin person. jag klandrar honom inte. han har fått mej att upptäcka saker med mej själv jag inte trodde var inom synhåll. han är en sån som får en att må bra med sej själv. men jag har för många situationer i mitt liv nu & jag måste börja granska & gallra ur dem. tyvärr. men, jag har ett hjärta att tänka på.

0 comments: