2008-03-31

röda brickan

så medan jag sitter här hos mami & väntar på att jessilove ska sluta, har jag väl inget annat att göra egentligen förutom att blogga. ringde ner till jobbet, till madeira, förut. fick tala med mariaheisten. vilket såklart var mitt syfte med samtalet från början. det är aldrig någon jag saknar så mycket som henne. vill komma hem & kramas nuu.

men anyway, ska ner till redbrick med jessica. hoppas carro kommer ner sen också. ska föreslå bärs, jessicapersika-shots & vitlöksbröd. vitlöksbrödena där, kan jag nästan säga slår bolo do caco. men det gör jag inte. för det vore väl en synd att säga något sånt. men dom kommer på en stadig andraplats iallafall.

& jag måste erkänna att jag i princip inte ens tänker på H. om jag vore mitt riktiga jag skulle jag definitvt göra det. jag vet ju hur det var sist jag var hemma, när R cirkulerade. men denna gången är det inte samma sak. bränt barn skyr elden, as they say.´

nu: svenskt kranvatten & typ risi frutti

3 comments:

Anonym sa...

Gött o va i sverige,hur länge blir du här?

Anonym sa...

Miss jo 2

Anonym sa...

mizz jo 2