2008-04-07

this thing i have with you

är hemma hos carolinenlove & har precis bokat biljett tillbaka till london på torsdag. JAG VILL INTE HEM. kan tänka mej att sova i mormors vardagsrum forever. haha. har haft det underbart i sverige hittills & är ju bara här i 3 dagar till & dom skall väl spenderas likadant. har haft det great med fifflan. vi har fikat, vinat & stattat. har även träffat pammsan! det var sannerligen inte igår. jum. den enda jag inte träffat riktigt är ju matilda. men det får jag väl se till idag då. iom att mat&fiff åker till arlanda inatt & sen vidare till panama. yeah. men tildan kommer ju som tur är tillbaka till 'mad island'. sitter på b2 & väntar vettu.

jaha. så på torsdag ska man tillbaka. tillbaka till portugriser. usch. jag som precis börjat vänja mej att tala svenska med karlarna. hähä.

(vettu? haha. ska bli skönt att komma bort från alla karlskogingar iallafall. eller vad säger du fiff. hah)

2 comments:

Anonym sa...

Du vill visst hem! :p

Fia sa...

gumman, jag saknar dej redan! varför svarade inte fröken när jag ringde igår? är iaf i panama nu, det är hett, onyktert & jävligt gött. vissa bokstäver f+rsv5nner visst också. älskar dej! puss