2008-04-11

back on mad island x2

alltså, jag sägerju bara eeen sak. aaaaldrig mer stansted. den här gången (av de nio flygplansturerna jag gjort för TVÅ semestrar) fick jag iallafall en bänk att sova på. det var ju snajsigt. tills jag somnade & vaknade av att jag låg & huttrade. & nu snackar vi huttringar 6,5 på richterskalan. började resa 18:00 från kga & NU 13:26 har jag entrat lägenheten på ön igen. känns.. besvärligt & konstigt. jag som precis börjat vänja mej vid sverige. bah, humbug.

får skriva mer sen. måste hoppa in i duschen, sen till banken (cpportugriser vet visst inte vad VISAKORT är för något), sen till TMN (cpportugriser vet visst inte vad TELEFONBYTE är för något) & sen till jobbet igen & sen ner till le FX. hundra år sen man var där/här känns det som. men gött att träffa alla babys igen. speciellt en viss hest..

0 comments: