2008-04-16

this has nothing to do with you

boa noite. vilken bra dag det har varit idag. blir helt lyrisk. först bra dag på jobbet, sen drog jag & maria en repa genom gamla stan & hittade en liten restaurang som vi satte oss på. oh my god vad gött det var. alá carte - muah! slog mej dock att jag varken druckit något kaffe eller vatten idag, så huvudet är ju inte precis på töpp nu heller. sov dåligt inatt igen också. vet inte vad det är med mej. vaknar en timme innan jag ska upp & kan inte somna om. sen slutar det med att jag går & lägger mej med världens huvudvärk varenda kväll & drömmer om spindlar. hm. skomt. måste kollas upp.
idag träffade man de nya också. jag förväntade mej ju inte inget förgäves so to speak^^ men men. gillade jasmin som fan faktiskt.

sen väntar jag fortfarande på ett samtal som skall ge mej nån slags sinnesro. ge mej ett livstecken por favor.

0 comments: