2008-04-23

não há paz

idag är jag tröttare än nånsin. tror jag lämnade hjärnan i sängen, kollandes på sex and the city, medan kroppen minsann släpat sej till jobbet & igenom en hel arbetsdag + moms. men nu är det tamejfan nog. & ingen mer övertid på hela veckan. lucky me.

igår mötte jag upp linnsan & mathilda på Egos. käkade prego & drack sangria. självklart träffade man karln man träffade i fredags på copa, samt i lördags på irländska. men han verkade vara rätt clever för att ha madeirianskt blod. lucky him. sen drog vi upp till minibar för att säga hejdå till zwempah & gänget som drog till sverige idag.
sen tog jag, mathilda & stefan taxi ner till irländska där vi tog en caiprinha & raggade bartenderkött. alltså, det kanske inte är nåt lammkött, men ay caramba vilken oxfilé! träffade även på Jeff som trodde jag & matols var tvillingsystrar. han är typ 70 & jordens gladaste irländare.

stefan: "jeff, do you know, in sweden all girls are blond and walk around nak..."
jeff: " foh shoo!"

hãhã.

njet. nu ska man vänta på linnsan, sen ska man dränka huvudet i skvaller & kaffe & förhoppningsvis nåt mataktigt då jag än en gång spytt på jobbet. vissa kallar det stress, vissa kallar det graviditet, jag kallar det idioter.

1 comments:

Anonym sa...

..o jag kallar det förgiftad av getfötter! höhö