2008-04-28

see from this point of view

intensiv dag må jag säga. efter jobb drog jag & linnsan till inna för lite portulektion. lärde oss en massa nya saker (?). hursomhelst måste jag säga att fler & fler bitar faller på plats, lika mycket som lika många faller bort. portugisiskan är ett förvirrande språk, i tell you! sen gick vi iallafall & tog en poncha & sen hem. phew. märks att man inte rört sej på en månad eller så.

atte skickade nyss "she doesnt believe in shooting stars, but she believes in shoes and cars". undrar vad han menar med det. han skrev iofs också "söker din blick .... sen BANG". hmm. haha. ja, barn, akta er för att komma mej inpå livet. slukar er som en gammal bacalhau.

nej nu ska jag försöka sova & inte tänka på det som ligger uppe på vinden (aka hjärnan) & gnager. är så mycket man ska besluta, så mycket man ska veta. varför kan man inte bara ha allting färdigt för sej ibland. som en färdiglagad rätt från findus. nej, alltid ska man behöva stå & laga sina egna trerättersmiddagar. JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT ALDRIG FÅ NÅT SERVERAT. ge mej potatismos & ärter i en gammal pappkartong & du får mej & halva mitt kungarike.

0 comments: