2008-04-12

running with scissors

klart som fan det blir påtagligt. fast samtidigt känns det som att.. ingen är perfekt (ninguém é perfeito, har jag lärt mej idag) & det var faktiskt inte meningen. jag är inte ute efter att "hämnas" eller liknande på någon. jag har inte ens dom känslorna. längre. & har talat med atte nu & fått lite mer klarhet i det hela. sjuuuukt otrevligt att inte veta nåt av kvällen. var nog inte bara drinkar jag fick i mej. hm. sinnes anyway. att inte nån satte en kula i skallen på mej kommer för alltid vara ett mysterium.

MATILDA SE NU VAD SOM HÄNDER NÄR DU INTE ÄR HÄR & STÅR FÖR ALLA SKANDALER. komsi koms. för jag pallar fan inte att leva upp till det rykte du lämnade kvar. ha ha. jaja. bara att ta det med en klackspark & att det kan hända vemsomhelst.

0 comments: