2008-04-26

guck mal, der da, das ist ein pferd!

olá minha queridas. igår somnade jag i en obekväm sked med herr Ågen & han låg kvar lika mycket, lika obekvämt när jag vaknade. att det alltid ska vara något som stör. banne mej. meen, ljuset i min evighetstunnel börjar uppenbara sej ännu en gång. sweet. sånt gillar jag. jag vet att jag borde vara glad, och jag är glad, har bara lite svårt för förändringar. men jag kommer vinna dubbelt upp, oavsett vad jag gör.

nej nu ska jag sluta skriva i skägget & berätta lite om dagen istället. gick upp vid nio, efter att ha sovit bort hela fredagen med diverse magissues, värmde på kyckling, minimorötter & cajunsås & har väckt maria också. det som gör dej gott, gör mej gott vännen. & nu väntar jag mest på att linnsan ska vakna till liv så vi kan sola. yum.

0 comments: