2008-04-14

and half the time im trying to explain

var på forum förut med linn & per som sagt. hittade inga jeans. hittade inget alls faktiskt. såg dock en snigg tish med en flötig pizzabit på. haha. så klockren. men, måste loosa ett par panner först innan jag köper den, annars blir den för verklighetstrogen. haha.
skulle egentligen ner till irländska & möta upp boss1 & boss2, men örkarnte efter jag läste det där om Engla. så jag funderar på att sätta på en bra film, eller kolla om det är nåt på fox life & krypa ner framför teven. det är nämligen där jag bott de dagar jag varit tillbaka på ön, & där jag egentligen trivs bäst - så varför ändra på ett vinnande koncept?

talade nyss med atte också. han skulle vara sjukt hurtig & ut & springa såhär mitt i natten. tänkte gå på en promenad tidigare ikväll, men örkarnte det heller efter läsandet. blir så sjukt ostadig kvällstid, så nästan vadsomhelst får mej ur balans & då fungerar ingen del av mej över huvud taget. så det är lika bra att lägga sej ner & kanske hoppas på sömn tillochmed. (inatt drömde jag att janne (min chef) lejde lonny (världens mest försynta människa) för att döda mej. & jag kan inte säga att hon var långt ifrån. bra bevis på att man aldrig ska sluta förvånas över människor. men med dagens diskussioner & statements inser jag mer & mer att människor i ens närhet aldrig nånsin slutar förvåna en, & tur är väl det. man får väl hoppas att man förvånar tillbaka lika mycket själv iallafall)

0 comments: