2008-03-17

parabéns parabéns para mãe e mady

vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag, för det är madys & mammas dag - hurra hurra hurra.

för 21 år sen låg min mamma på örebro sjukhus & kved. & nu 21 år senare borde väl jag göra samma sak, om man ska vara traditionsenlig. men så är ju inte fallet. skär ju dock lite i hjärtat att jag inte kan vara hemma & krama på födelsedagsmami, som också fyller jue. men, är ju snart hemma i kalla kalleskoga, så får la ta tillfället i akt då.
i lördags hade vi födelsedagsferre. fick leopardklänningen jag suktat efter i veckor av mina hestar. poss po er.

uh. jag vill hem nu. hem & krama mamma. hem & pussa på caroline & alla andra babys. miz u babés.

1 comments:

carouline sa...

grattis love, ännu en gång:) wie!
kom hem o pussas på mig vetja!:D
puss din c