2008-03-09

time to watch out

ni vet när man mår så illa över att vara så upp över öronen i någon så man nästan spyr? vet inte vem som kommit på den här låtsasvärlden för ens känslor, men det är inget ställe jag föredrar att besöka. dessvärre är jag där nu & släpper det inte snart vet jag inte vad jag gör. imorgon frågar jag janne om semester från sista mars & framåt. jag orkar inte vara här. jag måste till sverige. måste till ett ställe som är på riktigt. slappna av hjärnan & hjärtat lite. kommer inte ens ihåg när jag kände såhär senast. jo det gör jag. för ett år sen tamefan. inte konstigt att man går & aktar sej för kärleken.

nu ska jag akta mej för att bli fet också, så ska nog ut på en promenad.

1 comments:

Anonym sa...

Kom til mig sweetie!
Kom till fastlandet. Ar dar fran den 17 april senast.
Puss