2008-03-26

två steg framåt, tre steg bak

igår - bra dag. idag - mindre bra. som till kanske någras stora förskräckelse träffade jag ruben igår. han & hans vän polisen ville ju bjuda mej & mat-ilda på middag & vi är ju inte sena med att tacka ja när det vankas gratismat & gratisvin. haha. ruben gjorde egen poncha vilken nog var den bästa jag druckit. så det var gött & vi hade en del diskussioner. ruben, som några av er redan vet, har ju inte öns snyggaste syn på kvinnofolk, & jag, som de allra flesta av er redan vet, är ju inte sen med att starta diskussioner. han höll sej lugn & utanför faktiskt. mäkta imponerad. sen lärde vi portugiserna "jag har aldrig" & då blev jag inte lika imponerad. men inte ett dugg förvånad heller. senare drog matilda till lammköttet, tog polisen med sej & jag var helt plötsligt själv med karln jag skapat ett mindre världshav på grund av. men det känns helt okej faktiskt. kändes bra att få nåt annat att tänka på än den andra grisen. slutade med att jag slaggade över med två skedande karlar & en rödvinshuvudvärk till frukost. men det var det värt.

0 comments: