2008-03-07

a thrill to press my cheek to

jag misstänkte nästan att dagen skulle bli såhär. helgen har en tendens att börja såhär, den senaste tiden, har jag märkt. ibland önskar jag nästan att det inte ens blev helg. när man jobbar hinner man inte tänka. inte känna efter. men så fort det blir helg, japp, då sitter man där. i klistret vill säga. då är det mady mot tankarna. mady mot känslorna. & jag vet inte om jag har så stor lust eller ork till det den här helgen. kanske därför jag blivit så törr på senaste? (nu menar jag törr från alkohol&fest).


& kanske är det för jag har tråkigt, kanske är det för jag är blödig. kanske är det för jag sitter på madeira & mitt sinnestillsånd är waaaay outta line, men just nu är det jag & damen mitchell. she marks my feelings.
There's a drummer and a dreamer, And you know there may be more. She will love them when she sees them, They will lose her if they follow. And she only means to please them, And her heart is full and hollow, Like a cactus tree, While she's so busy being free.

0 comments: