2008-03-18

fo what it's worth

ääääääntligen var födelsedagen förbi så man kan börja koncentrera sej på andra saker än sej själv. hah. jag vill hem. hem till falukorv. hem till stuvade makaroner. hem till gräddstuvad lever & hem till typ risifrutti & ärtsoppa i korvförpackning.

fick visserligen ett paket som bestod av hundra filmer, makrill, räkost samt kaviar. det gjorde min dag det. käkade en makrill till lunch & sjuhundra mackor med räkost till middag. fick lite födelsedagsshots, öl samt redbull vodka (min andre hälft) & lite quality time med mina hestar. men ja. jag saknar sverige. saknar svenskar. saknar språket & saknar sättet. många S. jag saknar S.

for what it's worth, i love you.
for what it's worth i really do.

1 comments:

Fia sa...

saknar dej! (vet inte om jag var inräknad där, men tar det för givet). snart kommer du hem, wiewie! då ska vi slå klackarna i taket på wickan, mouahahah. och ragga svenskt kött istället för griskött! :D hoppas du hade en toppen födelsedag! puss!