2008-03-07

talk

mysmorgon. sitter & äter frukost (bestående av tysk diet-dryckes-yoghurt, en avokadohalva samt en kopp kaffe) & lyssnar till de ljuva tonerna av coldplay. vaknade en timme innan klockan, men nu har den visst kommit ikapp så det är dags för mej att väcka tilda samt hoppa in i duschen.

gött i varjefall att det är fredag. ska inte göra ett smäck ikväll. inte imorgon heller. sweet. sola ska jag göra. & tänka ut hur jag ska göra med allt. otroligt irriterande att sånt inte löser sej av sej självt, som det bör. men jag antar, mitt sinnestillstånd - mitt ansvar att hålla det upprätt. men, jag är en sån som är för stolt. för stolt för att släppa in, för stolt för att släppa ut. inte konstigt det blir kollisioner.

do you feel like a puzzle?
you can’t find your missing piece?
tell me, how do you feel?
well, I feel like they’re talking in a language
I don’t speak and they’re talking it to me

0 comments: