2008-07-12

another saturday night

jaha. ja det här var ju roligt. klockan är tjugo över nio på en lördagkväll "and i ain't got nobody, i've got some money 'cause i've just got paid, oh how i wish i had someone to talk to, i'm in an awful way". har laddat upp med en hög filmer, marias gamla godis som jag hittat (varav halva påsen är fylld med tomma godispapper) & snart ska jag värma på lite söppö. har aldrig känt mej tråkigare. men det blir väl så när nöjet man hade visst följde med en till sverige & stannade kvar för att bli busschaufför. nåja, jag har ändå mitt eget goda sällskap - inte helt fel! men känns ändå lite halvbittert, fast skönt.

anyway, nog om min tristess, tidigare idag åkte jag, göbben & stefan till calheta. jag måste säga att det är en fin liten skuta han har den där göbben. jag såg den lite med ernst kirschteiger framför mej. & sen kom scenariot jag fnissar lite inombords åt varje gång jag tänker på det; stefan höll upp dörren för jossan & yttrade "age before beauty". ah jag vet inte med er, men jag tyckte det var hilarious, med tanke på att stefan är stefan & jossan sannerligen inte är någon ungdom direkt.

det enda jag hoppas på ikväll det är att mina älsklingar som är utspridda lite överallt i det avlånga landet i fjärran plus grannland har en roligare lördag än jag själv. nånting säger mej att så är inte fallet, men en höppös ju.

1 comments:

Fia sa...

haha, vilken diss mot oss :P gick vilse förut, det var ganska spännande.