2008-07-27

macaroni&shit

nu har jag gjort macaroni&cheese på den där skitäckliga osten. varför slängde jag den inte efter "the vomit"? det smakar typ... stall. hästskit med andra ord. som hästskit luktar. aej, får bli hårda mackor istället.

satan vad molnen ligger lågt nu (ligger lågt hö hö). bor ju så högt upp så här uppe är vi snart täckta misstänker jag. & fuktigt as hell. ser ut att ha spöregnat på balkongen, men det har inte kommit en droppe regn & är dyngsurt. det är faktiskt så man blir lite faschinerad.

J kom förbi nyss, innan han åkte till moyns. pratade ut lite om gårdagen & hur jag hanterar hela den här skiten. inte så bra tydligen. men det är väl inte så konstigt, är det bara jag som inser det? jag kan nästan se hans hus uppe i livramento härifrån, men ändå känns det som att jag är på andra sidan jorden. hate it.

0 comments: