2008-07-27

attention madeirafolk:

för mina utvandrande vänner kan jag tala om att ni kommer, liksom jag, bli besvikna på copas nya klädsel. det var inte bra nånstans. eller nä, så ska man inte säga, klart det var bra, men jösses vad jag tror att ni, liksom jag, skulle uppskatta den gamla stilen mer. eller så är det jag som skyr förändringar som en katt skyr vatten, men nä. bra försök, though. matrix-tema i gången ner, inne var det en jävla massa skärmar som det stod "copacabana" på (vet inte riktigt vad dom är till för?), två barer, sjukt mkt större både på dansgolvet & uppe på rök, (INGEN VIP-HYLLA!?!), bättre klädsel på karlarna i baren (svart skjorta & svart kavaj med snygga machettknappar på kavajmannen (som förövrigt stod & stirrade på mina bröst & fick en smärre chock när han tittade upp tjugo centimeter & insåg att det var jag som stod & dissade honom blick-vis)), fortfarande de hederliga gamla heltäckningsmattorna (alltså ew, förstår dom inte att dom iallafall inte kan ha det uppe där folk röker & fimpar & askar?) & färgerna gick i svart& neonblått istället för latino-färgerna de hade förut (ja det gröna, röda, gula & svarta. men sen om det är latino-färger jag har inte den blekaste om) ja vi kan säga såhär, det var som en ful kopia av vespas, med lite varmare färger & lite fler bartenders.

men jag kan säga såhär; ni behöver definitivt komma hit för att uppleva det själva ;)

1 comments:

Anonym sa...

Utan VIP-hyllan får du fan ta å fråga Luis å Frallan var VI ska ta vägen när (om) vi går dit...