2008-07-26

to do or not to do (dobidobido)

sitter hemma framför teven & kollar på travel channel. handlar typ om libanon & länderna där bortutöver. fan vad nice det skulle vara att åka dit alltså. mhm.

igår hade jag ju som sagt först tänkt att stanna hemma, men efter mitt lipande kände jag inte för att sitta hemma & tycka synd om mej längre så olga kom över & sen drog vi bort till johanna & per som hade en liten starter. drack lite vin, sebastian körde nåt sjukt matteskit (ni vet "tänk på ett tal, dubbla det, ta plus whatever dela i två & ta minus det talet du tänkte på från början" & han måste vara nåt jävla mattesnille för funkar gjorde det iallafall) & sen ville olgan ner till moynihans, så för att slå ett par flugor i en smäll drog vi ner. & jag undrar fortfarande varför folk började fnissa när J sjöng "i have fallen for another, you can make your own way home" ;) jag satt mest & såg oskyldig ut. he he.

ikväll vet jag inte heller vad som händer riktigt. kanske middag hos M? kanske ner till moynihans igen? kanske copacabana? körv i hamnen? stanna hemma med travel channel?

fan vad jag vill till libanon nu. om det är där dom är.

0 comments: