2008-07-25

tonight, tonight?

tycker det är nånting som rör sej i ögonvrån hela tiden. & självklart tror jag att det ska vara en kackerlacka också. satt på toa hemma hos J igår & kollade in i duschen. det skulle jag inte gjort. där var nämligen en trecentimeters kackerlacka i duschkabinen. (okej, tänk på att det här är madeira, dom finns överallt) eftersom jag redan hade gjort mitt, men inte kunde röra mej fick ju J snällt komma in & rädda den kissande damen i nöd (nöd höhö). that's what lovers are for, skulle jag säga. eller som när han kletar finnsalva i fejjan på mej. det är kärlek det :)

fan jag kan inte bestämma mej för ikväll. jag vet ju att jag är ett huvud kortare om jag inte följer med till copa. & varför skulle jag inte? har fan tjatat om stället i flera månader nu & så ska jag banga? det låter inte riktigt rätt i mina öron heller. moynihans kommer ju liksom nämnt tidigare vara ett big nono den närmsta tiden, & det skulle ju faktiskt vara roligt att följa med ut, bara för att få tänka på nåt annat. (eller vafan vem försöker jag lura, jag behöver inte få nåt annat att tänka på. i'm perfectly fine) men ja. soffan & såsom i himmelen & den där jävligt mysiga ost & kräksåsen är ju också rätt lockande. mm, vi får allt se hur det blir med det här.

0 comments: