2008-07-05

en semester från semestern

"hemma" i karlskoga igen efter mini-semestern i krillet med fia, maria & pamira. har varit ett par underbara dagar faktiskt. förutom att jag har sviktat ganska rejält i humöret. ena kvarten på töpp, andra kvarten dyngdepp. men men. såklart det blir så antar jag. stressigt innan jag flyger imorgon (vet inte ens hur jag kommer till sthlm än), seperationsångest, ångest över att jag kanske träffat 10% av alla jag ville träffa - ångest helt enkelt- men samtidigt pepp över att åka ner igen. ska bli grymt roligt att träffa linnsan igen. jej.

fan om man skulle ta & börja packa kanske. men orkar tamefan inte. känns som att packa är det enda jag gör. förutom att åka till/från flygplatser eller andra färmedelsställen. dags att börja stå still snart kanske? tur man har någon att stå still med.

1 comments:

Fia sa...

kikki är väldigt glad över att du hade en minisemester med henne, det var nog välbehövligt från bådas sidor, för du ger mej ju bra vibrationer (höhö). poess