2008-07-02

goes around, comes around

fan vad brudig jag börjar bli känner jag. en rätt så avlägsen & kär gammal känsla. fan, skulle aldrig sagt det där om att jag inte är ett dugg orolig & att jag minsann är si & så. tjena, dom orden med en skiva ost på är det ju bara att käka upp. fast inte orolig heller direkt. snarare irriterad över det faktum att jag inte får nåt livstecken. kommer ju inte prata nåt i helgen & sen är det måndag & då ses vi ju. sjukt att det redan är en månad sen. ah, ibland är det gött att tiden går fort. men det är fan inte ofta.

sitter & talar med en gammal vän på msn. han pluggar industriell organisation & ledning samt psykologi/psykiatri. fan vad jag avundas alla som har ork eller lust att plugga. hade jag inte slitit ut mej så i gymnasieåren med att sitta i en studio, spela kort, eller vara på klassfester hade jag kanske också haft den orken. heheh.

extreme home makeover måste vara det mest cheezy som gått i ett par skor.

0 comments: