2008-07-27

shitty situation

vilken helvetesnatt. började på copa. R hade ju sagt att han skulle vara på porto santo fram till nyår. nänä. han stod allt där. lika... hm.. som vanligt. om han såg mej skiter jag fullständigt i, det är det faktum att jag såg honom som fick det att suga tag i magen & ångesten kom flygande & allt bra & dåligt & whatever. det finns nog visst som man aldrig kommer komma över riktigt. ..men det talar vi inte högt om.

träffade en svensk turist som jag skulle ha med till vespas. jösses alltså. vi hade mest deep-talks om J & jag fick ett par aboslut goda råd vilka jag såklart glömde där borta i dimman nånstans. men han var trevligt & vi hade väl rätt roligt. försökte sälja honom till en portugisisk bög. gick sådär.

sen kom det mest himmelska ever. korv-tajm. fast det var tamefan bittert att sitta där & käka utan matilda. beställde tillochmed extra majjo så det skulle likna matilda så mycket som möjligt & så fort jag hör ordet "vespaskorv" tänker jag på henne (no offence darling, he he).
körde hem svensken, körde hem mej, slängde mej i duschen (tydligen, eftersom jag vaknade med blött hår) & bråkade med J & det är väl det dummaste man kan göra i en sån här situation. & jag har skickat ett par hundra förlåt-sms, & jag skäms som en liten hund. fan vad pinsamt det är när man i vissa lägen helt enkelt bara blir för självisk & det mest pinsamma är att det är så uppenbart. men är man full så är man full & är man full så är man ju inte diskret direkt. damnit, jag är en sån sopa på fyllan. så resten av månaden håller jag mej nykter. för alla inblandades skull, & det är ju inte så många, men den enda som är, är ju den som räknas mest, så varför inte..?

varför har man en förmåga att fucka upp allt när man vill det minst?

0 comments: