2008-07-25

the apple of my eye

fan jag mår inte så dåligt som jag borde må (nu snackar jag inte om bakfyllan, för den är rätt överallt fortfarande). kanske litar jag på honom alldeles för mycket & kanske litar jag på mej själv alldeles för mycket också. jag har varken tid, ork eller någon större lust att vara varken blödig, svartsjuk eller orolig. bara onödigheter när jag vet innerst inne att jag kan slappna av.
så var tvungen att dela med mej om mina visheter till den lilla göbben & det var uppskattat. han har ju sagt tidigare att jag har en otroligt lugnande effekt på honom, hoppas det håller i sej även dessa 10 förjävliga dagar vi har framför oss.
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, så väljer att inte göra något av det. oundviklig situation som jag önskar redan hade varit förbi, men situationer är ju lite av my thing (även om denna situation faktiskt är den första såhär) så ja, jag håller mej coolers. varför inte liksom.

0 comments: