2007-01-01

2oo7 - It's all make believe, isn't it?

alltså. det är såhär jag börjar det nya året med att känna. total tomhet. efter att ha haft två galna norska män hos mej i ca 6 dagar känner jag mej helt utlämnad. norskarna har lämnat sverige & jag är ensam. ska ner till kimmo & dra lite bärs tror jag. orkar helt enkelt inte vara hemma. klumpen i magen växer & vill ta vägen ut genom ögonen. jag måste sysselsätta mej. & då menar jag inte att sitta framför datorn. jag måste ut. ut ut ut.

& så var det tvåtusensju då. hoppas det här blir världens bästa år. vi kom ju fram till att hösten 2006 skulle vara den sämsta hösten i världshistorien. & det var den också. mina tre bästa vänner hade sån jävla otur med kärlekenm, carros föräldrar gick isär, shrimpen började proppa i mej massa tabletter som jag numera inte klarar mej utan & allt var väl mest skit bara.

vill inte att 2oo7 ska börja så heller. men jag vänjer mej nog snart. det gör jag alltid.

0 comments: