2007-01-25

CARVE YOUR NAME INTO MY ARM

ja jösses. jessica ringde & väckte mej för typ 40 mins sen. gött med personlig väckare sådär ^_^ ska ner på stan med damen i fråga & shöppö litte. nice det. kanske drar en lunch på parret med? fett najz isånafall. yes. sen blire jöbba & sen sova & sen nueva estockholmo. ehehe. på tal om jöbb hoppas jag det går super för magnis idag på provet! förhörde honom som en stucken gris igår, så det ska nog gå super. sure hope so. blir ju lite roligare att jobba då menar jag.

igår var en mycket värd dag. först gick jag upp & tvättade, sen kom caroulinen & vi talade om allt & ingenting, sen kom friday & vi talade ut om alla love problems som finns i den här stan & rökte & klippte oss. haha. jävligt värt att träffa två gamla vänner sådär på en & samma dag. & det bästa var nog att jag slapp gå ut i kylan också ^_^ men ikväll blir det värre. fyfuck. jag kommer nog inte överleva. jävla fitt-snö.

The sea's evaporated. Though it comes as no surprise. These clouds we're seeing. Their explosions in the sky. It seems it's written. But we can't read between the line.

0 comments: