2007-01-30

STUCK IN A MOMENT

uh. egentligen skulle jag vilja ta mej ner till fröding & dra en solning. dock måste jag ju byta ut mitt kort, eftersom jag tydligen inte får köpa ett nytt (!?). men det är väl inte mitt fel att kortdrageren utan för solariet inte fungerar. men men. folk är folk. får se om jag orkar dra ner dock. gick ju nyss upp..
annars har jag typ kollat på sex and the city mest hela dagen. dock har jag ju bara säsong 1 samt 2 på riktiga filmer & de andra säsongerna på datorn. suckie. måste skaffa en tv-out snart. eller ett bättre databord/stol? ^_^
& trött är jag också. mm. & brudarna får jag ju inte träffa heller. 2/3 ska ju på dejt & den resterande delen ska ju sova. men men. jag antar att jag får hänga med datorn eller någon go bok. säga upp lägenheten måste jag ju göra inom ett par timmar också.

kul att stenmark också hyllar karlskoga.

0 comments: